Vrienden van Parki ?

Mocht u de stichting Parki een warm hart toedragen dan zou het mooi zijn om vriend te worden. Bij een periodieke gift welke minimaal 5 jaar loopt is deze volledig aftrekbaar van de belasting omdat de stichting een ANBI status heeft. U helpt hiermee de doelstelling van de ďStichting ParkiĒ, de financiŽle ondersteuning van wetenschappelijk onderzoek naar de ziekte van Parkinson, te verwezenlijken. Door meer financiŽle middelen hopen we op een snelle oplossing naar een behandeling van deze nare ziekte. Een ziekte die steeds meer voorkomt, ook bij jongere mensen.

Om Parkivriend te worden moet u het Parkivriendformulier invullen en verzenden (zie link links). U krijgt van mij, na ontvangst, een bevestiging en een formulier "Periodieke gift in geld" om in te vullen. Daarmee kunt u gebruik maken van het ANBI belastingvoordeel en geld het ook als bevestiging van uw status als Parkivriend.

Wat krijgt u voor wat u geeft!!
  • Bij een minimale gift van Ä 5,- per maand, voor 5 jaar vast, krijgt u als welkomstgeschenk een kleine ets cadeau (zie link links). Daarbij kunt u kiezen uit 3 verschillende etsen speciaal gemaakt door de initiatiefnemer en oprichter van deze stichting, beeldend kunstenaar Twan Hendriks.
  • Verder streven we er naar om minimaal 1x per jaar een gratis koffieconcert aan te bieden, speciaal voor de Parkivrienden als vriendenbinding.
Deze video geeft u een kijkje in het atelier bij het afdrukken van één van de cadeau etsjes.