"ParkinsonGrasveld" workshop

Naar de data van het nieuwe seizoen 2020-2021

Foto manipulatie: Twan Hendriks

Danielle van Dijk fotografie
Inmiddels zijn de workshops weer gestart
en kan u zich opgeven
Wilt u informatie hierover dan kan u zich wenden via mijn mailadres; info@stichtingparki.nl

Ieder grassprietje deint zijn eigen richting door aanzet van dezelfde wind.
Zoals ieder Parkinsonpatiënt zijn eigen koers heeft en mee moet deinen met diezelfde wind.
Een wind die leidt tot flexibiliteit, reflectie en positiviteit.

De workshops

De workshops vinden plaats in het gebouw “Goretti” van de stichting Ateliers Tilburg, Wilhelminapark 53-54 aldaar, van 10.00 tot 17.00 uur. De kosten van een workshop bedragen € 150,-. Om 13.00 uur wordt een lunch geserveerd. Het aantal deelnemers per workshop is maximaal 5. Onder begeleiding van de initiatiefnemer, kunstenaar Twan Hendriks, maakt u van klei een eigen grasfiguur, waarop uw initialen worden aangebracht. Bij de presentatie van het uiteindelijke kunstwerk wordt een boek gepresenteerd met een foto van iedere deelnemer met diens eigen creatie en een door hem of haar zelf te schrijven tekst over zijn of haar betrokkenheid bij de ziekte van Parkinson of over het project in het algemeen.

• U doneert aan een goed doel.
  • U beleeft een actieve en avontuurlijke dag.
  • U neemt een kijkje in de wereld van kunst en keramiek.
  • U wordt vereeuwigd met uw eigen creatie. Samen met de door uzelf geschreven impressie van uw belevenis, wordt deze opgenomen in een boek, dat aan het eind van het project zal worden uitgegeven. U krijgt die uitgave als aandenken aangeboden, ook de schort met opdruk, die u tijdens de workshop heeft gedragen.
  • Uw grasfiguur wordt gemerkt met uw initialen en uw naam wordt bij het uiteindelijke kunstwerk vermeld: eeuwige roem valt u ten deel
Data komend seizoen 2020-2021

2020 - 2 aug, 6 sept, 4 okt, 1 nov, 6 dec
2021 - 3 jan, 7 febr, 7 mrt, 4 apr, 2 mei, 6 jun, 4 jul

Natuurlijk is het mogelijk hiervan af te wijken. Bij een minimum van 3 personen en maximaal 5, kan in overleg een andere datum gekozen worden. Neem daarvoor contact op via mail info@stichtingparki.nl of telefonisch (06-12282793).

__________________________________________________________________________________________________

Ets cadeau

Zorgt u voor een complete groep van 5 inschrijvingen dan krijgt u de ets, hiernaast afgebeeld, cadeau voor uw extra inzet. Denk bijvoorbeeld aan een familie-, vrienden-, collega-, lotgenoten-, mantelzorg- of vrijwilligersdag.

Gewoon samen gaan voor het goede doel en voor een bijzondere, gezellige en leerzame dag

Nummer:         8877
Techniek:         Ets
Prent formaat: 40 X 50 cm.
Oplage:           20
Titel:               Parkinson Gras
Jaar:               2018

vergroten, tik op afbeelding

Deze actie wordt ondersteund door;