ParkinsonGrasveld

Deelnemers aan de workshop ParkinsonGrasveld creëren ieder voor zich een Grasfiguur voor het grote ParkinsonGrasveld. De verkoop en de opbrengsten van de workshop komen geheel ten goede van wetenschappelijk onderzoek naar de ziekte van Parkinson.

Meer info klik op bovenstaande link.

Brein & Muziek

Er wordt er een speciale avond georganiseerd in de Hilvaria studio's om geld in te zamelen voor wetenschappelijk onderzoek naar de ziekte van Parkinson. Een avond met ondermeer Professor Erik Scherder, Jan Willem Rozenboom, Rene Kruijff, Twan Hendriks en leden van de muziekgroep Ogham. Naast een drankje en hapje ook toegang tot de speciale exposties.

Meer info klik op bovenstaande link of direct naar het Toegang formulier

Bericht voor alle mensen die het event een warm hart toedragen:
Uiteraard kunnen we er niet om heen ons te beraden hoe we omgaan met de
“corona situatie”. Wij nemen natuurlijk onze verantwoordelijkheid maar weten nu dat afgelopen 9 april niet haalbaar was. Sowieso gaat het event ooit door. De avond is te mooi, de voorbereidingen te ver en het doel te goed om het helemaal niet door te laten gaan. We zijn ook enorm blij met het grote aantal aanmeldingen al.
Voor nu kunnen we helaas niet meer doen dan u op de hoogte te houden en de ontwikkelingen te volgen. De situatie is spijtig maar samen coöperatief omgaan met dit gegeven is een must.
Vertrouwende op uw commitment houden we u graag op de hoogte waarbij we zeker verdere communicatie uitzetten.

Er is een optie voor 1 april 2021 en dat is geen grap. De stoelen die al gereserveerd waren blijven natuurlijk gehandhaafd. Alle reserveringen krijgen ter zijner tijd nog een mailtje van de stichting Parki. Diegene die nog niet hebben betaald krijgen daarnaast alsnog een betalingsmail verzoek. Wij hopen hiermee weer enthousiast van start te kunnen gaan om u een bijzondere avond voor te schotelen. Bijna alle hoofdrolspelers voor die avond hebben de datum inmiddels in hun agenda vast gelegd. Nu maar hopen dat alles op rolletjes gaat lopen.

Groet Twan Hendriks, namens de organisatie “het Brein & Muziek”