Deelnemers aan de workshop ParkinsonGrasveld creëren ieder voor zich een Grasfiguur voor het grote ParkinsonGrasveld. De verkoop en de opbrengsten van de workshop komen geheel ten goede van wetenschappelijk onderzoek naar de ziekte van Parkinson.

Meer info klik op bovenstaande link.

Op donderdag 9 april a.s. wordt er een speciale avond georganiseerd in de Hilvaria studio's om geld in te zamelen voor wetenschappelijk onderzoek naar de ziekte van Parkinson. Een avond waarin Professor Erik Scherder acte de présence op zijn wel bekende en begrijpelijke wijze geeft en Jan Willem Rozenboom een bijzonder optreden verzorgt. U wordt op die avond muzikaal onthaald door leden van de groep Ogham.

Daarnaast een tentoonstelling van de reeds vervaardigde grasfiguren, de voorontwerpen van de grasfiguren en pagina's van het uit te geven boekwerk over het project. Een demonstratie van het vervaardigen van een grasfiguur. En als sluitstuk een foto expositie van het laatste werk van Twan Hendriks.

Meer info klik op bovenstaande link of direct naar het Toegang formulier

Bericht voor alle mensen die het event van 9 april een warm hart toedragen:

Uiteraard kunnen we er niet om heen ons te beraden hoe we omgaan met de
“corona situatie”. Wij nemen natuurlijk onze verantwoordelijkheid maar weten nu dat 9 april niet haalbaar is. Sowieso gaat het event ooit door. De avond is te mooi, de voorbereidingen te ver en het doel te goed om het helemaal niet door te laten gaan. We zijn ook enorm blij met het grote aantal aanmeldingen al.
Voor nu kunnen we helaas niet meer doen dan u op de hoogte te houden en de ontwikkelingen te volgen. De situatie is spijtig maar samen coöperatief omgaan met dit gegeven is een must.

Vertrouwende op uw commitment houden we u graag op de hoogte waarbij we zeker 1 april verdere communicatie uitzetten.

Groet Twan Hendriks, namens de organisatie “het brein & muziek”.