Welkom op de pagina van

Voor de webpagina van beeldend kunstenaar Twan Hendriks www.kunstwan.nl
foto Frank Ruiter

De stichting, opgericht door kunstenaar Twan Hendriks die zelf lijdt aan de ziekte van Parkinson, stelt zich tot doel om, via kunst en cultuur in de breedste zin van het woord, financiŽle middelen te generen om wetenschappelijk onderzoek te ondersteunen naar de ziekte van Parkinson. De resultaten van deze doelstelling zullen in nauwe samenwerking met de Stichting ParkinsonFonds verder worden gerealiseerd.

Op dit moment lopen er twee projecten, te weten;

1. Het ParkinsonGrasveld, een kunstwerk dat gerealiseerd wordt d.m.v. workshops waarin grasfiguren worden gemaakt van keramiek.
  2. Een avond voor Parkinson op donderdag 9 april a.s. in de
    Hilvaria Studio's. Met o.a. Prof. Erik Scherder en Jan willem Rozenboom.

Bestel hier uw kaarten
voor 9 april a.s.
Het Brein & Muziek.
Ä 39,50 (all-in) p.p.
I.v.m. Coronavirus
wordt een andere datum geprikt

1 van de 300 grasfiguren Presentatie video "ParkinsonGrasveld"

Bericht voor alle mensen die het event van 9 april een warm hart toedragen:

Beste geïnteresseerde,

Zondag 15 maart, zijn er door het kabinet extra maatregelen genomen om het Coronavirus verder in te dammen. Helaas hebben deze maatregelen ook consequenties voor het event ‘Het Brein & Muziek’ op donderdag 9 april. Het is duidelijk geworden dat het event niet door kan gaan op eerder genoemde datum.

Op basis van de nieuwe maatregelen gaan wij op zoek naar een vervangende datum. Omdat het verloop van de situatie nog onbekend is, kan hier enige tijd overheen gaan. We vragen hiervoor om uw begrip.
Zoals in de eerdere mail werd gecommuniceerd, is de avond te mooi, de voorbereidingen te ver en het doel te goed om het helemaal niet door te laten gaan.

Mochten we een nieuwe datum hebben gevonden, dan laten we dat via deze pagina weten en via de nieuwsbrief. Als eerste op de hoogte zijn van de nieuwe datum? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief.
Heeft u in de tussentijd dringende vragen, mail ze naar info@stichtingparki.nl.

Vertrouwende op uw begrip houden we u graag op de hoogte.

Vriendelijke groet,

Twan Hendriks, namens de organisatie “Het Brein & Muziek”.